Goud voor Axoft bij KPN Strongest Partner Challenge 2017

Uitreiking prestigieuze award door Joris van Oers directeur Zakelijke Markt KPN

Ridderkerk, 10 Februari 2017 – De KPN Strongest Partner Challenge is de opvolger van de jaarlijkse Channel Awards. De opzet van de competitie en de spelregels zijn anders dan voorheen, maar uiteraard gaat het nog altijd om competenties en prestaties. Het was dan ook niet verrassend dat Axoft – de grote winnaar van vorig jaar – in diverse categorieën genomineerd was. Op donderdagavond 9 februari werden tijdens het groots opgezette feestelijke event in B.Amsterdam de winnaars bekendgemaakt.

“Meest innovatieve oplossing in complexiteit en omvang”

Vorig jaar was de hoogste podiumplaats voor Axoft en uiteraard wilde de succesvolle Platina Business Partner van KPN de prestigieuze titel prolongeren. “Maar dat is op voorhand geen zekerheidje,” reageert sales manager Wouter Borst die de Prestatieprijs – voor de business deal van het jaar, uitgereikt door Joris van Oers directeur Zakelijke Markt bij KPN – met trots toont aan alle meegekomen collega’s. “Nominaties zijn mooi, maar bij Axoft gaan we altijd voor goud,” verklaart hij. 

Directeur Edwin Kuiper benadrukt nog maar eens hoe belangrijk de rol was van Wouter Borst om dit spraakmakende project tot een succes te maken: “Daarom ook moest juist hij die prijs in ontvangst nemen en niemand anders. Natuurlijk is dit het resultaat van een ultieme teamprestatie, maar vanavond vonden we dat de schijnwerpers echt een keer op hem gericht moesten worden.”

Om deze avond prijzen in de wacht te slepen zijn enkel klinkende verkoopcijfers niet voldoende. Je moet ook aantoonbaar je sporen hebben verdiend op het gebied van digitale transformatie. Hoe zet je technologie in als stuwende kracht achter een organisatie? Het gaat om innovatiedrang, daadkracht, inspiratie, interactie en lef om grenzen op te zoeken en te verleggen. “Als full service provider zorgen onze ervaren professionals dat IT en Telecom naadloos aansluiten op veranderende klantwensen. We sparren intensief met KPN en investeren consequent in onze mensen onder andere door trainings- en certificeringstrajecten. Doordat we in staat zijn om de juiste mensen binnen te halen en we hoegenaamd geen personeelsverloop hebben, zijn we in staat om kennis op te bouwen, te borgen en te delen. Dat waarderen onze klanten en resulteert in een hoge klanttevredenheid.”  De KPN Strongest Partner Challenge Award is de prijs voor de meest toekomstbestendige Business Partner van KPN. “Deze prijs is een extra stimulans om de lat die toch al hoog lag, nog weer hoger te leggen. Want adel verplicht en volgend jaar willen we hier weer staan.” 

Sinds de start in 1994 heeft Axoft vele spraakmakende IT en Telecomprojecten uitgevoerd en het mag ruim 1.500 klanten in diverse bedrijfstakken tot de vaste klantenkring rekenen. Een gedegen inventarisatie staat bij Axoft aan de basis van elk uitgebracht advies. Het is het vertrekpunt van het cyclische Axoft Easy® en deze werkmethode van Axoft begint in de regel met een complete scan. Wat is de huidige situatie, wat zijn de klantwensen en -eisen en waar wil de klant met de organisatie naartoe? Merkonafhankelijk adviseren, offreren, implementeren en optimaliseren zijn de telkens terugkerende logische stappen van Axoft Easy waarmee Axoft klanten vooruit helpt. Wouter Borst is aan boord bij Axoft sinds 2010, eerst als adviseur en tegenwoordig als sales manager. Edwin Kuiper is sinds februari 2015 directeur van de (Telecom)vestiging van Axoft in Ridderkerk, dat ook een (IT)vestiging in Schiedam heeft. Voorheen heeft hij onder andere bij KPN diverse functies vervuld.


zijbalk elementen

lead-gen-icon 6 eenvoudige tips,
van advies
tot beheer:

 

Download