Werken bij Axoft IT & Telecom

Mentaliteit

Het team van Axoft bestaat uit gedreven specialisten met de nodige ambitie en een klantgerichte instelling. Talent krijgt bij ons de ruimte om te groeien en middels individuele ontwikkelplannen helpen wij mensen vooruit. Als teamspeler is creativiteit een vereiste en je moet ook het lef hebben om zelf actie te ondernemen, ideeën te ontplooien en met overtuigingskracht de rest mee te krijgen.

De kernwaarden van Axoft – deskundig, betrouwbaar en betrokken – zien we terug bij al onze medewerkers. Als full service provider zorgen onze gemotiveerde professionals dat IT en Telecom naadloos aansluiten op de veranderende klantwensen. Samen maken we meters, samen vieren we successen. Kom jij ons team versterken? Stuur een mail en overtuig ons!

Vacatures

Onderstaand tref je onze vacatures. Voor eventuele vragen over openstaande vacatures kun je contact opnemen met hr@axoft.nl

VACATURE – Enthousiaste bbl’er

VACATURE – Servicedesk medewerker

VACATURE – Netwerkbeheerder

VACATURE – Specialistisch Accountmanager

 

Collega’s aan het woord


Caroline Roggeveen – Intern Accountmanager Ze heeft Schoevers gedaan, belandde daarna min of meer toevallig in commerciële functies en is sinds december 2014 werkzaam bij Axoft. “Het is net één grote familie, het voelt als een warm bad en je kunt elkaar hier alles zeggen. Ik ondersteun in principe alle accountmanagers en heb dus contact met veel klanten. Dit maakt de functie heel veelzijdig. Axoft is een mooi bedrijf om voor te werken. Ik rijd elke dag met plezier naar mijn werk.”

Arwin van Dam – Servicedesk Medewerker
Hij is van bouwjaar 1994, vier dagen per week bemant hij de eerstelijns helpdesk van Axoft IT, de vijfde dag bezoekt hij het Rotterdamse Hornbeeck College waar hij een IT-opleiding volgt. “Dat is mooi, dat ik werken en leren kan combineren. Ik heb echt heel toffe collega’s die altijd bereid zijn om me te helpen en je krijgt hier alle ruimte om te groeien als persoon. Naast ondersteuning van het IT-stuk, mag ik me ook verdiepen in KPN ÉÉN en systeembeheer en zo kan ik zelf in mijn eigen tempo ontdekken welke kant ik me uiteindelijk op wil specialiseren.”

Sander de Roode – IT & Telecom Consultant
In 2005 startte hij op de helpdesk bij Axoft en in tien jaar tijd heeft hij kansen gezien én kansen gepakt. “Dat wat ik nu doe, bevalt me erg goed; klanten onafhankelijk advies geven waar je zelf helemaal achter staat.” Dat is maar goed ook, want vaak is Sander zelf als projectmanager verantwoordelijk voor de uitrol van dat wat hij als adviseur heeft uitgedacht. “Soms voor een bedrijf met vijf man en dan weer voor 500 werkplekken. Geen dag is hetzelfde, maar altijd met een gemotiveerd team dat erop gebrand is om de klant compleet te ontzorgen.”

Ricardo de Rijcke – Accountmanager
Hij had nog maar net zijn diploma op zak van de Rotterdamse Hogeschool toen Ricardo, met slechts een half jaartje saleservaring, begin 2012 aan boord kwam bij Axoft. “Jan Pieter de Ruiter had er geloof in en het vertrouwen dat hij me gaf heb ik niet beschaamd. Ik krijg hier alle ruimte om me te ontwikkelen en tegenwoordig ben ik verantwoordelijk voor 75 relaties. Informeren, adviseren, offreren, het hele KPN portfolio; vast, mobiel en hosted. Hard werken is leuk en als de tijd het toe laat reis ik het liefste de hele wereld over want er is nog zoveel te ontdekken. En ook als ik ver weg ben, ben ik toch altijd bereikbaar.”

zijbalk elementen

lead-gen-icon 6 eenvoudige tips,
van advies
tot beheer:

 

Download