Voor mobiele gebruikers van KPN is de Business VoiceMail beschikbaar. Dankzij deze mogelijkheid wordt namens uw bedrijf een uniforme voicemailboodschap ingesproken.

KPN beheer portal

Via de KPN beheer portal kunt u uw Business VoiceMail gratis instellen en activeren. Hieronder leest u de stappen die doorlopen dienen te worden om uw Business VoiceMail in te stellen en te activeren:

  1. Ga naar https://beheer.kpneen.nl.
  2. Log in met uw mailadres en wachtwoord.
  3. Klik in de bovenbalk op ‘Mobiel’.
  4. Bij instellingen ziet u Business VoiceMail staan. Klik vervolgens op ‘Instellen’.
  5. Op deze pagina kunt u uw Business VoiceMail instellen.
  6. U kunt kiezen voor een standaard óf aangepaste tekst, zowel in het Nederlands als Engels.
  7. Vervolgens voegt u de gegevens toe van de personen die gebruik willen maken van Business VoiceMail. Klik op aanvragen wanneer u alle gegevens ingevuld heeft.

U bent klaar en de aanvraag is ingediend! Hou er wel rekening mee dat het enkele weken kan duren voordat de Business VoiceMail geactiveerd wordt. Zodra deze geactiveerd is, ontvangt u hierover een SMS.

Mocht u vragen hebben, dan kun u contact opnemen met de specialisten van Axoft.

Axoft IT & Telecom
info@axoft.nl
088-2210800