Vraagt u zich weleens af hoe u uw organisatie nog bereikbaarder kunt maken? U wilt natuurlijk voorkomen dat bellende klanten niemand te spreken krijgen, of eindeloos worden doorverbonden. Hosted telefonie van Axoft maakt een definitief einde aan deze ergernissen. Onze collega Stefan Voorthuijsen vertelt meer over hosted telefonie en de meerwaarde ervan voor uw organisatie.

Wat is hosted telefonie?
Hosted telefonie is telefonie zoals u dat gewend bent. Het verschil is dat u niet langer meer belt via de telefoonlijn, maar volledig via internet. Uw telefooncentrale wordt hierbij in de cloud geplaatst. Het mooie is dat u zelf toegang heeft tot de centrale. U bepaalt heel eenvoudig zelf het aantal aansluitingen. Ook stelt u zelf gemakkelijk keuzemenu’s, doorverbindingen, wachtmuziekjes en voicemail in. Uw telefonie wordt hiermee veel flexibeler en efficiënter.

Volledige grip op uw telefooncentrale 
Met hosted telefonie van Axoft bepaalt u zelf hoe bereikbaar uw organisatie is, zonder dat u daarvoor afhankelijk bent van uw provider. Tegelijkertijd verbetert u de klantervaring. Zo zorgt u er via slim doorverbinden voor dat uw klant altijd iemand te spreken krijgt. Ook heeft u inzicht in de bereikbaarheid van uw collega’s. Via de app bent u bereikbaar op meerdere toestellen, zodat u ook buiten kantoor makkelijker bereikbaar bent. En doordat uw telefonie volledig online verloopt, kunt u ook al snel een mooie besparing realiseren via hosted telefonie.

Waar u op moet letten als u wilt overstappen
Om optimaal gebruik te kunnen maken van hosted telefonie zijn een aantal zaken belangrijk bij de voorbereiding. Omdat uw telefonie volledig online verloopt, neemt uw dataverbruik toe. Uw bedrijfsnetwerk en internetverbinding moeten dat wel aankunnen. Het is ook verstandig om te kijken of uw huidige toestellen geschikt zijn voor cloudtelefonie. Daarnaast is hosted telefonie altijd een kwestie van maatwerk. De inrichting ervan binnen uw organisatie kan daarom soms wat meer tijd in beslag nemen. Met de juiste specialistische kennis heeft u hier geen omkijken naar.

Hoogwaardige oplossingen van KPN
Uw ervaring staat centraal in onze dienstverlening. Daar selecteren we onze partners ook op. Op die manier bieden we advies en oplossingen waar u snel de zakelijke vruchten van plukt. Rondom hosted telefonie werken we nauw samen met KPN, al jaren een van de populairste en betrouwbaarste aanbieders van zakelijke telefonie. U bent dus altijd voorzien van toekomstvaste oplossingen dankzij de hoogwaardige techniek van KPN en onze jarenlange expertise.

Meer weten? Axoft helpt u verder.

Wilt u uzelf ook niet langer beperkingen opleggen rondom uw telefonie? Neem dan contact met ons  op. Wij spreken uw taal en ondersteunen u met raad en daad. Ook úw organisatie kan zo snel profiteren van alle voordelen die bellen via de cloud biedt. U bent van harte welkom bij ons in Capelle aan den IJssel. Vanzelfsprekend komen we ook graag bij u langs voor een vrijblijvend gesprek en een demonstratie. Maak online een afspraak

Stefan Voorthuijsen – Accountmanager