Met Business VoiceMail spreekt KPN een persoonlijke en professionele voicemailboodschap voor u in.
Hierdoor draagt u één heldere en uniforme boodschap uit namens uw bedrijf.
Business VoiceMail is beschikbaar als gratis dienst voor MKB en Grootzakelijke mobiele aansluitingen. U kunt uw Business Voicemail zelf aanvragen met uw eigen Billing Portal. Heeft u nog geen Billing Portal? Dan kunt u deze aanvragen door een mail te sturen naar mobiel@axoft.nl.

Stap 1: Vraag uw Business VoiceMail aan

Kies uw Business VoiceMail, gebaseerd op het aantal aansluitingen van uw bedrijf:

▪ Voor mobiele aansluiting kiest u de module Voor uzelf
▪ Bij 2 of meer aansluitingen kiest u de module ‘Voor uw bedrijf

Stap 2: Een professional spreekt uw Busines VoiceMail in

Nadat u uw Business VoiceMail heeft aangevraagd wordt deze in behandeling genomen. (Duurt drie tot vijf weken)

Bij 1 aansluiting (module ‘Voor uzelf’) wordt een standaard tekst ingesproken:

“Goedendag. Dit is de voicemail van [voornaam][achternaam] van [bedrijfsnaam]. [voornaam] kan de telefoon op dit moment niet beantwoorden. U kunt een bericht inspreken na de pieptoon en u wordt zo spoedig mogelijk teruggebeld.”

Bij 2 of meer aansluitingen (module ‘Voor uw bedrijf’) hebt u de keuze uit:

▪ De standaard Nederlandse tekst
▪ Een door uzelf samengestelde tekst
▪ Een Engelse tekst:

“This is the voicemail of [first name][last name] of [company name]. [first name] is currently not available. Please leave a message after the tone and you will be contacted as soon as possible.”

Stap 3: KPN activeert uw Business VoiceMail

Binnen één week na de opname van uw Business VoiceMail, activeert KPN uw nieuwe professionele voicemail op uw mobiele telefoon of op de door u opgegeven mobiele aansluitingen. Na activatie krijgt u per e-mail en sms een bevestiging.

Heeft u nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op info@axoft.nl | 088 – 221 08 00