Whatsapp met ons

Sennheiser
Nieuws 29 november 2017

Sennheiser

Wij zien in de markt, mede door de verschuiving naar cloud telefonie, dat de vraag naar mobiele bereikbaarheid en handsfree bellen groter wordt. Mede hierdoor zijn wij een samenwerking aangegaan met Sennheiser.

Sennheiser ontwikkelt snel in kwalitatieve en innovatieve producten die onze klanten hier in helpen. We merken dat er bij de klanten behoefte is aan diverse communicatieverbetering:

  1. Wegfilteren van omgevingsgeluiden in kantooromgevingen zodat klanten geen andere geluiden op de achtergrond wat zorgt voor professionaliteit en productiviteit van de gesprekken.
  2. Heldere geluidskwaliteit; hierdoor is bij onze klanten de gespreksduur per gesprek aanzienlijk verminderd
  3. Productiviteit; indien er gebeld wordt met een headset is de werknemer tijdens het gesprek 50% productiever
  4. Ergonomische redenen; gebruik van een headset vermindert ziekte verzuim, voorkomt gehoorbeschadiging en nek- en rugklachten

Axoft biedt de mogelijkheid om in combinatie met Sennheiser een afspraak te maken. In deze afspraak worden producten gedemonstreerd die aan de hand van de wensen kunnen helpen in de communicatieverbetering.

Na deze afspraak is er altijd mogelijkheid om de producten voor een aantal weken kosteloos te testen.