Van KPN Zapper naar MijnGesprek

Zoals een aantal van u misschien al heeft gezien, is de KPN Zapper App over een aantal maanden niet meer beschikbaar. De applicatie wordt vervangen door ‘MijnGesprek’. 

Wat gaat u daarvan merken?

Zodra u de nieuwste versie van KPN Zapper op uw apparaat heeft staan, zult u na het inloggen met uw KPN EEN account een pop-up zien verschijnen met een mededeling. Deze mededeling bevat een link waarmee u direct MijnGesprek kunt downloaden. Hier kunt u vervolgens inloggen met dezelfde inloggegevens als bij KPN Zapper.

MijnGesprek, de nieuwe Zapper

De reden dat KPN deze overstap maakt, is dat MijnGesprek kortgeleden een update heeft gehad (MijnGesprek2.1), waarbij de functionaliteit van beide applicaties bijna gelijk is geworden. Om verwarring te voorkomen heeft KPN besloten niet verder te gaan met Zapper.

MijnGesprek is al een tijd beschikbaar voor de klanten van KPN. Veel klanten gebruiken de applicatie voornamelijk voor de voicemailfuncties, zoals het instellen van een begroeting of het beluisteren van een voicemail, maar ook voor veel andere interessante opties. Zo is het in MijnGesprek mogelijk om in te loggen met een pincode en/of vingerafdruk. Opnieuw inloggen bij heroproep van de applicatie vanaf de achtergrond is vervolgens niet meer nodig (20 min time out). Daarnaast kunt u makkelijk en snel uitgaande nummers instellen, een oproep ontvangen op vast mobiel en recente gesprekshistorie terugkijken.

Nieuw in MijnGesprek2.1

MijnGesprek heeft, zoals hierboven ook benoemd, kortgeleden een update gehad. Daarbij zijn de volgende opties toegevoegd:

  • Onaangekondigd doorverbinden van bestaand gesprek
  • Aangekondigd doorverbinden van bestaand gesprek
  • Driegesprek
  • Wisselgesprek Aan/Uit
  • Vast-Mobiel integratie  Aan/Uit
  • Gespreksopname
  • Anywhere
  • Recent Historie deleten
  • Gemist gesprek icon
  • Nieuw logo
  • Face ID support
  • iPhone X support
  • Bugfixes

Mocht u naar aanleiding van dit bericht nog vragen en/of opmerkingen hebben, willen wij u vragen contact op te nemen met uw accountmanager. We staat u graag te woord!

2018-05-17T11:25:30+00:0029 maart, 2018|Efficiënt communiceren|

Laat een reactie achter