Whatsapp met ons

Vijf argumenten om niet over te stappen naar Cloud Telefonie van Axoft
Nieuws 6 maart 2022

Vijf argumenten om niet over te stappen naar Cloud Telefonie van Axoft

Verandering is eng, en geeft bovendien een hoop gedoe. Daar zit je niet op te wachten. Zeker niet als je oude oplossingen nog prima werken. Neem je telefonie; je kunt bellen en gebeld worden, en dat is toch voldoende? Er is dan ook geen enkele reden om te kiezen voor Cloud Telefonie van Axoft. Collega Stefan Voorthuijsen deelt vijf argumenten waarom overstappen niet nodig is.

  • Je oude Cloud telefonie oplossing werkt nog prima

    Je maakt al jaren gebruik van dezelfde telefooncentrale, en die werkt nog prima. Je bent keurig tussen 09.00 en 17.00 bereikbaar op je vaste lijn, gewoon zoals het altijd al is geweest. Dingen die niet kapot zijn, hoef je immers niet te maken. Dat tijden veranderen en bereikbaarheid buiten de kantoormuren steeds belangrijker wordt zal allemaal heus wel meevallen.

  • Je werkt toch altijd op kantoor

    Je leest weleens wat over de voordelen van hybride werken. Leuk, maar ondanks de talloze succesverhalen blijf je sceptisch. Daarom werken jouw collega’s gewoon altijd op kantoor. Wat heb je dan aan functies zoals vast-mobielintegratie? Je zit immers de hele dag naast je bureautelefoon. Dat je collega’s eens een middagje thuis zouden willen werken is jammer voor ze.

  • Je hebt geen zin om je centrale zelf aan te passen 

    Je hebt het al druk genoeg met de business en geen zin om zelf je centrale te upgraden naar een cloudoplossing. Die extra functionaliteiten zullen heus niet het verschil maken. En daarbij, zo vaak hoef je de centrale toch ook niet te updaten.

  • Je hebt geen trek in een ingewikkelde overstap 

    Je moet er niet aan denken om over te stappen op een nieuwe oplossing. Dat kost veel tijd en levert vast en zeker een hoop gedoe op. Je kunt die uren wel zinniger besteden. Stel dat het helemaal in de soep loopt ‒ wat dan? Dat Axoft je dat allemaal uit handen neemt zodat je geen omkijken hebt naar de overstap… Thanks, but no thanks.

  • Je belt klanten zelf wel terug

    Druk, druk, druk; iedere dag opnieuw worstel je je door je takenlijstje. En dan komt het weleens voor dat je oproepen niet kunt beantwoorden. Geen probleem, want je hebt vaste momenten waarop je al je voicemails doorloopt en klanten terugbelt. Het instellen van belgroepen, presence information of dooschakelingen zijn daarom niet echt nodig. Je klanten snappen echt wel dat je soms andere dingen te doen hebt en wachten braaf tot je ‘vanzelf’ terugbelt.

Meer weten?

Alles bij het oude houden is wel zo rustig, en bovendien gemakkelijk. Wil je liever geen kansen mislopen en wél optimaal bereikbaar zijn voor je klanten? In dat geval is Cloud Telefonie van Axoft de juiste keuze. Laat het ons weten en wij zorgen ervoor dat je snel profiteert van de voordelen van telefonie in de cloud. Zónder gedoe of kleine lettertjes en mét alle gemak van de wereld.