Waarom zou u nog kiezen voor vast én mobiel? Oplossingen als vast-mobielintegratie (VaMo) en hosted telefonie bieden het beste van beide werelden; de flexibiliteit van de smartphone, en de uitstraling van één vast zakelijk nummer. Dat biedt meerwaarde voor de gehele organisatie. Laten we eens kijken naar de voordelen die dit oplevert voor de eindgebruiker, IT-beheerder en klant. 

Uw collega: bereikbaarder en flexibeler communiceren
Communiceren wordt een stuk makkelijker als u vaste en mobiele telefonie samenvoegt. Via een app zijn u en uw collega’s bereikbaar op één zakelijk nummer voor vast en mobiel. Zo brengt u snel efficiëntie aan en ervaart u de uitstraling van een vast telefoonnummer. Bovendien mist u nooit meer een belletje. Zo kunt u uw klanten altijd ondersteuning bieden en versterkt u uw dienstverlening. Met hosted telefonie krijgt u de beschikking over functionaliteiten op uw smartphone. Denk aan het inzien van de bereikbaarheid van collega’s via presence informationdoorschakelopties en koppeling met het CRM-programma.  

Drie voordelen voor uw collega: 

  • Bereikbaarder door samenvoeging van vast en mobiel
  • Professionele uitstraling dankzij een vast nummer
  • Aanvullende functionaliteiten op uw smartphone
     

De IT-beheerder – vereenvoudigd onderhoud
Cloudtelefonie maakt het beheer van de zakelijke telecomoplossing veel makkelijker. De centrale, die zich in de cloud bevindt, wordt middels updates vanuit de leverancier functioneel en veilig gehouden. Ook het onderhoud van uw vaste telefooncentrale komt te vervallen. Daardoor bespaart u een hoop tijd. Een bijkomend voordeel van een telefooncentrale in de cloud is dat functionaliteiten heel eenvoudig in te stellen zijn. En hebt u even wat meer aansluitingen nodig, dan voegt u deze heel eenvoudig toe. De telefooncentrale sluit daardoor altijd aan bij uw zakelijke behoeften.  

Drie voordelen voor de IT-beheerder: 

  • Tijdsbesparing door vereenvoudigd beheer 
  • Maatwerk dankzij makkelijk aanpassen van functionaliteiten
  • Altijd in lijn met de business dankzij eenvoudige schaalbaarheid

     vast en mobiel combineren

De klant – korte lijnen met de organisatie  
VaMo en hosted telefonie verkorten de lijnen tussen klant en organisatie. Dat komt doordat het aantal onnodige contactmomenten fors wordt verminderd. Bent u zowel vast als mobiel even niet bereikbaar, dan kan het gesprek automatisch naar de centrale worden geleid. Een andere collega kan uw klant te woord staan. Uw klant krijgt dus sneller iemand te spreken. Hebt u uw hosted telefonie gekoppeld aan uw CRM-systeem? Dan ziet u meteen welke klant belt en kunt u tijdens het gesprek zijn gegevens updaten. Dat is natuurlijk bijzonder gunstig voor de klanttevredenheid en dienstverlening.  

Drie voordelen voor de klant: 

  • Eenvoudiger bereiken van uw organisatie 
  • Snellere invulling van klantverzoeken 
  • Hogere klanttevredenheid 

Hoe bereikbaar is úw organisatie? 
Bent u benieuwd geworden hoe u uw zakelijke telefonie nog slagvaardiger en flexibeler kunt inrichten? Als proactieve IT-kennispartner maken we het voor u mogelijk. We bieden volledige ondersteuning van advies tot eindsupport, zodat u snel en met zo min mogelijk omkijken profiteert van toekomstvaste telefonie.