Axoft EASY Cloud Telefonie
Met cloud telefonie staat uw telefonieomgeving niet meer bij u op locatie, maar in een goed beveiligd datacenter. Axoft combineert al jarenlang telefonie en IT, en is dan ook uw ideale partner wanneer u gebruik wilt maken van telefonie via de cloud. Deze manier van telefonie bespaart niet alleen kosten, het maakt flexwerken en thuiswerken een stuk gemakkelijker.
U heeft geen verplichting op kantoor te zitten, vanwege een vaste telefoonlijn waarop u bereikbaar moet zijn. Telefoneren kan gemakkelijk via uw laptop, smartphone, of desktop computer. U kunt bellen via de cloud waar en wanneer u wilt.
Cloud Telefonie met Axoft Hosted Voice
Wanneer u kiest voor telefonie uit de cloud via Axoft, neemt u hosted voice van ons af als een schaalbare dienst uit de cloud. Dit betekent dat u alleen betaalt voor wat u gebruikt. Door middel van dit maandelijks abonnement bespaart u kosten, en daarnaast heeft u niet de vaste investering die u nodig heeft bij vaste telefonie. Naast deze zogeheten ‘pay per use’ methode zijn er ook flatfee mogelijkheden.
Telefonie via de cloud wint aan populariteit, en is gemakkelijk te installeren in uw bedrijf. Of u nu 2 werknemers heeft of 200, cloud telefonie is een efficiënte, flexibele en voordelige manier van communicatie. Axoft is een betrouwbare partner wanneer u uw bedrijf wilt laten kennismaken met bellen via de cloud. Wij zorgen ervoor dat de overgang soepel verloopt, en staan bekend om onze uitstekende service en onderhoud. Enkele voordelen van Cloud Telefonie met Axoft:
Het is goedkoper, en in sommige gevallen zelfs gratis;
behoud van eigen telefoonnummers én telefoontoestellen;
losse telefoonabonnementen zijn niet meer nodig;
eenvoud en gemak: internet en telefonie bij 1 aanbieder.
Meer weten over Cloud Telefonie?

Ervaar de persoonlijke aanpak van een kennispartner die samen met u optrekt
Keuzevrijheid in zakelijke telefonie
Kiezen voor hosted of cloud telefonie betekent ook kiezen voor vrijheid. Want een vaste telefoon op een bureau is niet meer mogelijk. Medewerkers kunnen dankzij een vast-mobielintegratie ook bellen met de zakelijke smartphone. Of u belt met een headset via de computer, dan heeft u zelfs geen (mobiele) telefoon meer nodig.

Redenen om over te stappen naar Cloud Telefonie
Betalen per gebruiker per maand
Bij oude telefoonlijnen is er vaak sprake van overcapaciteit wat betreft het aantal lijnen. De kosten van cloud telefonie worden de kosten per maand, per gebruiker in rekening gebracht. Op deze manier worden de kosten voorspelbaar.
Cloud telefonie schaalt mee met de organisatie
U kunt de capaciteit eenvoudig op- en afschalen. Afhankelijk van het belvolume kan dit een enorme kostenbesparing opleveren. Zo zorgen we ervoor dat u nooit betaalt voor iets wat u niet gebruikt.
Altijd veilig en up-to-date
Bij cloud telefonie draagt Axoft de zorg voor de updates en beveiligen van de cloud omgeving. Dit hebben we inbegrepen in de maandelijkse kosten.
Overal en altijd bereikbaar
Een telefooncentrale in de cloud draait altijd in 2 of 3 datacenters. Valt er een telefooncentrale uit? Dan neemt de andere heet over.