Whatsapp met ons

Storingen overzicht

HIP Telefooncentale beheer / KPN EEN Telefooncentrale beheer

Uurlijkse synchronisatie OneBase

07:10:47 - 15 april 2025

– Afmelding bericht Dinsdag 15/04/2025 12:45 – Engineers bevestigen herstel, synchronisatie van OneBase werkt weer als verwacht. De telefooncentrales en mobiele abonnementen zijn nu weer inzichtelijk in de portal. Deze melding wordt hierbij gesloten. – Update bericht Dinsdag 15/04/2025 12:00

HIPPER+ / KPN Mijn Gesprek

App Update Hipper

11:49:36 - 9 april 2025

Zojuist is er ongepland een update van de Hipper+ app geweest. Deze stond gepland voor 25 april 2025. Gebruikers ontvangen indien ingesteld automatisch een update van de app op het mobiele device. Wanneer dit niet is ingesteld dient de applicatie

HIP Reporter / KPN EEN Gespreksrapportage

Gespreksrapportage

07:04:29 - 7 april 2025

—Afmelding bericht maandag 7 april 2025 11:40 uur — Engineers bevestigen volledig herstel Hierbij wordt deze melding gesloten. — Oorspronkelijk bericht maandag 7 april 2025 08:45 uur — Engineers ontvangen meldingen over het niet kunnen inloggen in de gespreksrapportage omgeving

09:38:35 - 3 april 2025

— Afmelding bericht 4 april 2025 15:00 uur — Onze engineers melden dat de verstoring verholpen is. Deze melding wordt hierbij gesloten. — Update bericht 4 april 2025 10:00 uur — Onze engineers melden dat de release heeft plaatsgevonden. We zijn

10:46:44 - 3 april 2025

— Afmelding bericht 04 april 2025 om 10:00 uur — Er zijn werkzaamheden uitgevoerd. De verstoring heeft zich sindsdien niet meer voor gedaan. De impact van de verstoring lijkt daarmee weggenomen. De leverancier gaat verder met het onderzoek naar de

14:11:21 - 1 april 2025

— Update bericht 02 april 2025 15:30 uur — Er zijn werkzaamheden uitgevoerd. De verstoring heeft zich sindsdien niet meer voor gedaan. De impact van de verstoring lijkt daarmee weggenomen. De leverancier gaat verder met het onderzoek naar de grondoorzaak.

09:10:40 - 1 april 2025

— Afmelding bericht 01 april 2025 om 13:15 uur — De leverancier meldt de storing te hebben opgelost, business checks zijn uitgevoerd ter bevestiging van herstel. — Update bericht 01 april 2025 11:40 uur — De leverancier geeft aan het

13:16:59 - 25 maart 2025

—Afmelding bericht donderdag 25 maart 2025 16:45 uur — Er heeft een release plaatsgevonden waarmee de oorzaak van de verstoring is opgelost. Engineers bevestigen herstel na de release. Deze melding wordt hierbij gesloten. — Update bericht 25 maart 2025 16:00

09:19:20 - 25 maart 2025

— Afmelding 25 maart 2025 10:45 uur — De oorzaak van het probleem is gevonden en hersteld. Deze melding wordt hierbij gesloten. — Oorspronkelijk bericht 25 maart 2025 10:15 uur — Engineers constateren dat partners en klanten niet kunnen inloggen