Whatsapp met ons

Storingen overzicht

KPN Fiber (FTTO, WEAS)

Storing Connectiviteit

11:29:16 - 11 februari 2025

—Afmelding bericht dinsdag 11 februari om 15:55 uur — Engineers bevestigen volledig herstel van de dienstverlening. Deze melding wordt hiermee gesloten. —Update bericht dinsdag 11 februari om 14:05 uur — Engineers melden herstelwerkzaamheden te hebben uitgevoerd en melden sinds 13:15

11:11:38 - 11 februari 2025

—Afmelding bericht vrijdag 11 februari om 13:00 uur — Uit voorlopig onderzoek is gebleken dat bereikbaarheid van IRMA gerelateerd is aan connectiviteit problemen zie: https://cspreporter.nl/storingen/#25296 Vanaf nu zullen wij m.b.t. impact en verloop die melding blijven updaten. —Oorspronkelijk bericht vrijdag

07:32:11 - 7 februari 2025

— Afmelding vrijdag 7 februari 2025 om 09:15 uur — De leverancier meldt de storing te hebben opgelost, business checks zijn uitgevoerd ter bevestiging van herstel. —Oorspronkelijk bericht vrijdag 7 februari om 08:15 uur — Engineers ontvangen meldingen dat de

Porteren / Opleveren VoIP nummers

Bestellen 085-nummers

14:32:03 - 31 januari 2025

– Afmelding bericht Vrijdag 31/01/2025 16:50 – Herstel heeft plaatsgevonden, bestellingen van 085-nummers lopen weer door. Deze melding wordt hierbij gesloten. – Oorspronkelijk bericht Vrijdag 31/01/2025 15:30 – Engineers melden momenteel problemen met het opleveren van nieuwe 085-nummers. Er wordt

09:43:20 - 23 januari 2025

-Afmelding bericht donderdag 23/01/2025 12:15- De oorzaak van het probleem is gevonden en hersteld. Deze melding wordt hierbij gesloten — Update bericht Donderdag 23/01/2025 11:05 — De oorzaak van de storing is al weggenomen, maar in sommige gevallen is het

FortiGate VDOM

Beheer toegang VDOMs

09:12:14 - 13 januari 2025

— Afmelding 09:00 16-01-2025 — Onderhoud heeft afgelopen nacht plaats gevonden conform onderhoudsmelding. Publiek management kan per VDOM middels ticket op aanvraag hersteld worden. Engineers zullen middels een local_in policy op veilige manier beheerders toegang herstellen. — Update 13:00 14-01-2025

10:34:16 - 14 januari 2025

— Afmelding 14 januari 2025 17:00 uur — Engineers melden na nader onderzoek dat de API berichten correct en direct worden verwerkt maar dat de interne administratie van de berichten achter loopt. Engineers bevestigen hiermee dat er op dit moment

08:09:50 - 9 januari 2025

-Afmelding bericht donderdag 09/01/2025 10:00- De oorzaak van het probleem is gevonden en hersteld. Deze melding wordt hierbij gesloten. -Oorspronkelijk bericht donderdag 09/01/2025 08:45- Engineers constateren dat sommige partners niet bij de Telefooncentrale paginaomgeving kunnen in Onebase. We zijn hiervan

11:14:34 - 6 januari 2025

— Afmelding bericht 7 januari 2025 15:15 — Het merendeel van de uitgevallen orders is ondertussen hersteld. Er is geen nieuwe uitval meer bijgekomen. Het restant van de achterstand zal z.s.m. verwerkt worden. De melding wordt hierbij gesloten. — Update