Whatsapp met ons

Storingen overzicht

07:11:17 - 1 juli 2025

– Afmelding bericht Dinsdag 01-07-2025 12:05 – Engineers melden dat de oorzaak is gevonden, na 10:00 zou geen nieuwe impact meer zijn ontstaan. Het aantal meldingen op publieke storingen-pagina’s is sindsdien ook afgenomen. Voor toestellen welke nog problemen ervaren wordt

08:42:55 - 26 juni 2025

– Afmelding bericht Donderdag 26-06-2025 16:15 – Het kunnen ophalen en exporteren van Verbruikgegevens in OneBase is hersteld. De gegevens in OneBase zijn momenteel actueel tot op 12:23, en zullen in de aanloop tot morgen bijgewerkt worden. Deze melding wordt

10:32:11 - 23 juni 2025

– Afmelding bericht Maandag 23-06-2025 16:35 – Engineers melden dat de onderliggende problemen zijn gevonden en hersteld. Bijwerken van alle Gespreksdetails tot heden zal naar verwachting tot morgen duren. Deze melding wordt hierbij gesloten. – Oorspronkelijk bericht Maandag 23-06-2025 12:30

07:14:12 - 20 juni 2025

– Afmelding bericht Vrijdag 20/06/2025 10:55 – Na onderzoek blijkt dit issue gerelateerd een enkele specifieke bestellingen, en niet aan een algemeen probleem. Dit issue zal los van deze melding worden opgelost voor de getroffen klanten. Deze melding wordt hierbij

08:48:34 - 2 juni 2025

-Afmelding bericht maandag 06 juni 11:30 uur— De verstoring is door de leverancier opgelost. Deze melding wordt hierbij gesloten. —Oorspronkelijk bericht maandag 06 juni 09:00 uur— Op dit moment is er een verstoring in de leverstraat van Microsoft/Office 365. Het

13:34:14 - 25 mei 2025

— Afmelding bericht Woensdag 28 Mei 2025 13:30 — Stabiliteit van het mobiele netwerk is gelijk gebleven sinds 25 mei 13:00. Mitigerende maatregelen zijn nog steeds van kracht, alsmede de vehoogde bewaking. Tot onderzoek uit de leverancier is afgerond zullen

HIPIN Software Integratie / KPN EEN Software Integratie

Telefonieplatform: Registraties TLS

07:07:28 - 28 mei 2025

Engineers hebben aanpassingen gemaakt waarmee het probleem verholpen lijkt te zijn. Mocht het probleem zich blijven voordoen, is het advies om de toestellen te herstarten, en om opnieuw in te loggen op de betreffende applicatie. — Afmelding bericht 28 mei

08:26:11 - 27 mei 2025

Engineers constateren dat partners en klanten niet bij de alle opties in Onebase kunnen, waaronder telefooncentrale beheer. Engineers zijn aangestuurd voor onderzoek en herstel. Een update volgt zodra we meer informatie hebben — Afmelding bericht 27 mei 2025 om 10:45

ODIDO Zakelijk Fiber

Tele2 en Odido verbindingen

08:18:29 - 20 mei 2025

— Afmelding 20 mei 2025 13:30 uur — De engineers melden dat de verstoring is verholpen. Checks zijn uitgevoerd om dit te bevestigen, impact is weggenomen. Hierbij wordt deze melding gesloten. — Update bericht 20 mei 2025 13:05 uur —

09:00:20 - 13 mei 2025

— Afmelding bericht woensdag 14 mei 2025 15:40 uur — De business checks zijn positief bevonden. Hierbij wordt deze melding gesloten. — Update bericht woensdag 14 mei 2025 10:50 uur — Engineers melden dat er nog business checks uitgevoerd worden