Whatsapp met ons

Storingen overzicht

12:04:31 - 12 november 2025

— Update bericht vrijdag 14-11-2015 11:30 — De oorzaak is gevonden, herstelwerkzaamheden worden uitgevoerd. Het betreft een intensief proces, de oplostijd is nog niet bekend. Een update volgt maandagochtend rond 11:30 uur, of eerder indien beschikbaar. — Update bericht Donderdag

14:46:23 - 12 november 2025

—Afmelding bericht donderdag 13 november 09:00 uur— De verstoring is door de leverancier opgelost. De achterstanden zijn weggewerkt. Deze melding wordt hierbij gesloten.   —Update bericht woensdag 12 november 17:00 uur— De leverancier geeft aan dat ze de verstoring nog

KPN Fiber (FTTO, WEAS)

KPN FTTO, WEAS

13:25:14 - 12 november 2025

— Afmelding bericht 12-11-2025 15:40 — Engineers melden volledig herstel in de beschikbaarheid van de verbindingen. Hierbij wordt deze melding gesloten. — Update bericht 12-11-2025 15:20 — De leverancier is opgeschakeld voor verder onderzoek. — Oorspronkelijke bericht 12-11-2025 14:20 —

11:18:20 - 10 november 2025

– Afmelding bericht Woensdag 12/11/2025 09:15 – Engineers melden dat de problemen met het EVM Dashboard in OneBase zijn opgelost. Alle informatieschermen van die pagina tonen weer data. Deze melding wordt hierbij gesloten. – Update bericht Dinsdag 11/11/2025 14:40 –

12:23:51 - 10 november 2025

— Afmelding Maandag 1-10-2025 14:30 — Engineers melden dat de storing is opgelost.   — Oorspronkelijke melding 10-11-2025 13:15 — Engineers constateren verminderde bereikbaarheid van Onebase. Er verschijnt een error melding bij het openen van o.a. de gedeelde audiobibliotheek, call centers,

09:47:34 - 30 oktober 2025

— Afmelding bericht donderdag 30-10-2025 12:15 uur — Engineers melden volledig herstel. De achterstand is weggewerkt.   — Oorspronkelijk bericht donderdag 30-10-2025 10:45 uur — Engineers constateren momenteel uitval in de mobiele leverstraat. Achterstanden zijn vermoedelijk te wijten aan de

15:58:06 - 29 oktober 2025

— Afmelding Woensdag 29-10-2025 21:30 — Engineers melden dat de storing is opgelost. Er was een storing bij Microsoft Azure die het veroorzaakte. — Oorspronkelijke melding 29-10-2025 16:50 — Engineers constateren verminderde bereikbaarheid van Onebase. Engineers zijn aangestuurd voor onderzoek

12:24:45 - 28 oktober 2025

– Afmelding bericht woensdag 29/10/2025 08:40 – Na een herstart lijken alle uitgevallen devices succesvol verbinding te maken. Er wordt geen verdere impact verwacht. Deze melding wordt hierbij gesloten. – Oorspronkelijk bericht dinsdag 28/10/2025 13:25 – Door een wijziging in

06:16:49 - 21 oktober 2025

— Afsluit Bericht 21-10-2025 10.30  — Het probleem is verholpen, impact is volledig weggenomen. — Update Bericht 21-10-2025 09:30 — Engineers zien herstel op de diensten. Engineers monitoren het platform. — Oorsponkelijk Bericht 21-10-2025 08:30 — Engineers constateren verminderde bereikbaarheid