Whatsapp met ons

Storingen overzicht

08:26:27 - 30 april 2025

— Afmelding bericht woensdag 30-04-2025 16:30 — De achterstand is volledig weggewerkt. De melding wordt hierbij gesloten.   — Oorspronkelijk bericht woensdag 30-04-2025 10:15 — Vanwege de eerdere storing hebben we nog steeds met een flinke achterstand te maken. De

09:27:44 - 29 april 2025

— Afmelding bericht dinsdag 29-04-2025 17:00 — Er is een workaround in het netwerk geïnstalleerd. Hierdoor loopt de dienstverlening weer door en is de impact weggenomen. De achterstanden zullen z.s.m. verwerkt worden. De melding wordt hierbij gesloten.   —  Update

HIP Reporter / KPN EEN Gespreksrapportage

Gespreksrapportage

12:37:30 - 24 april 2025

– Afmelding bericht Donderdag 24/04/2025 16:00 De leverancier heeft inmiddels aanpassingen gemaakt. We hebben van onze engineers bevestiging gekregen dat het probleem is verholpen. – Originele bericht Donderdag 24/04/2025 14:00 Engineers ontvangen meldingen over het niet kunnen inloggen in de

HIP Telefooncentale beheer / KPN EEN Telefooncentrale beheer

Uurlijkse synchronisatie OneBase

07:10:47 - 15 april 2025

– Afmelding bericht Dinsdag 15/04/2025 12:45 – Engineers bevestigen herstel, synchronisatie van OneBase werkt weer als verwacht. De telefooncentrales en mobiele abonnementen zijn nu weer inzichtelijk in de portal. Deze melding wordt hierbij gesloten. – Update bericht Dinsdag 15/04/2025 12:00

HIPPER+ / KPN Mijn Gesprek

App Update Hipper

11:49:36 - 9 april 2025

Zojuist is er ongepland een update van de Hipper+ app geweest. Deze stond gepland voor 25 april 2025. Gebruikers ontvangen indien ingesteld automatisch een update van de app op het mobiele device. Wanneer dit niet is ingesteld dient de applicatie

HIP Reporter / KPN EEN Gespreksrapportage

Gespreksrapportage

07:04:29 - 7 april 2025

—Afmelding bericht maandag 7 april 2025 11:40 uur — Engineers bevestigen volledig herstel Hierbij wordt deze melding gesloten. — Oorspronkelijk bericht maandag 7 april 2025 08:45 uur — Engineers ontvangen meldingen over het niet kunnen inloggen in de gespreksrapportage omgeving

09:38:35 - 3 april 2025

— Afmelding bericht 4 april 2025 15:00 uur — Onze engineers melden dat de verstoring verholpen is. Deze melding wordt hierbij gesloten. — Update bericht 4 april 2025 10:00 uur — Onze engineers melden dat de release heeft plaatsgevonden. We zijn

10:46:44 - 3 april 2025

— Afmelding bericht 04 april 2025 om 10:00 uur — Er zijn werkzaamheden uitgevoerd. De verstoring heeft zich sindsdien niet meer voor gedaan. De impact van de verstoring lijkt daarmee weggenomen. De leverancier gaat verder met het onderzoek naar de

14:11:21 - 1 april 2025

— Update bericht 02 april 2025 15:30 uur — Er zijn werkzaamheden uitgevoerd. De verstoring heeft zich sindsdien niet meer voor gedaan. De impact van de verstoring lijkt daarmee weggenomen. De leverancier gaat verder met het onderzoek naar de grondoorzaak.

09:10:40 - 1 april 2025

— Afmelding bericht 01 april 2025 om 13:15 uur — De leverancier meldt de storing te hebben opgelost, business checks zijn uitgevoerd ter bevestiging van herstel. — Update bericht 01 april 2025 11:40 uur — De leverancier geeft aan het