Whatsapp met ons

Geef je bereikbaarheid de boost die het verdient
Nieuws
24 april 2022

Geef je bereikbaarheid de boost die het verdient

Zakelijk wil je zo goed mogelijk bereikbaar zijn. En dat is tegenwoordig helemaal niet moeilijk. Zo zijn er tal van slimme diensten en opties waarmee je je telefonische bereikbaarheid direct verbetert. Daarmee maak je al snel het verschil ten opzichte van de concullega die deze stappen niet zet. Axoft-collega Stefan licht verder uit hoe deze slimmigheidjes je bereikbaarheid een boost geven.

Hosted telefonie – bereikbaar zoals jij dat wilt

Met hosted telefonie beschik je over een telefooncentrale in de cloud. Je hebt er altijd toegang toe en stelt hem helemaal naar eigen inzicht in. Binnen een paar kliks stel je keuzemenu’s, wachtmenu’s en doorschakelingen in. Bellers krijgen daardoor altijd een collega te spreken. Daardoor krijgt jouw klant veel sneller en gemakkelijker iemand te spreken dan bij de concullega die letterlijk niet thuis geeft.

Vast-mobielintegratie – bereikbaar op één nummer voor vast en mobiel

Alleen bereikbaar zijn op je vaste of mobiele telefoon is niet meer van deze tijd. Twee verschillende nummers gebruiken trouwens ook niet. VaMo lost dat op. Hiermee ben je ook op je mobiele telefoon bereikbaar via je vaste zakelijke nummer. Staat professioneel, scheelt een hoop gerommel met verschillende nummers en het is vooral gewoon heel handig. Waar je concullega een hoop gemiste oproepen moet terugbellen, is dat bij jou niet het geval. Goed nieuws voor je klantcontact.

Presence information – zie welke collega bereikbaar is

Presence information is een optie binnen de hosted telefoniecentrale. Het toont de bereikbaarheid van collega’s. Als je een oproep wilt doorverbinden, zie je direct wie er beschikbaar is. Je klant krijgt sneller iemand aan de lijn en het aantal onnodige contactmomenten daalt. Dat draagt sterk bij aan een nog beter klantcontact en versterkt je dienstverlening. Die stilstaande concullega heeft al snel het nakijken.

Voice-to-email – terugbellen vanuit je mailbox

Natuurlijk kan het altijd eens voorkomen dat je een oproep niet kunt beantwoorden. Die voicemails allemaal terugluisteren kost tijd en is niet erg efficiënt. Met voice-to-email ‒ een optie binnen hosted telefonie ‒ bel je gemiste oproepen gewoon terug vanuit je mailbox. Je ontvangt een transcript van het voicemailbericht in je mailbox, zodat je precies weet waar de klant voor belde. En is je hosted telefonie gekoppeld aan je crm, dan heb je bij het bellen meteen de juiste klantinfo bij de hand. Zeker weten dat jij sneller up-to-date bent dan die concullega die uren kwijt is met terugluisteren en terugbellen.

Mobile device management (MDM) – jouw toestellen in topconditie

Om bereikbaar te blijven is het ook belangrijk dat mobiele toestellen functioneel en beveiligd zijn. Zijn ze dat niet, dan kun je al snel tegen beperkingen, cyberellende of schade aanlopen. Met MDM-oplossingen houd je apps, security, instellingen en firmware eenvoudig up-to-date. Zo haal je langere tijd alles uit je toestellen en blijf je bereikbaar, iets wat je MDM-loze concullega niet kan zeggen.

Bereikbaarder in een handomdraai met Axoft

Bereikbaarheid is belangrijk voor een klantgerichte dienstverlening. Dat wil jij toch ook? Neem even contact met ons op, en wij zorgen ervoor dat het je aan niets tekortkomt.

Stefan Voorthuijsen – Accountmanager bij Axoft