Snel aan de slag met Axoft Hosted Telefonie training
Overweegt u om met het bedrijf over te stappen naar Axoft Hosted Telefonie, of gaat u dat binnenkort doen? Dan is de Hosted Telefonie training iets voor u en uw collega’s. In één dagdeel leren jullie alles wat nodig is om snel en eenvoudig de nieuwe telefonieoplossing te gebruiken. Collega Ingmar Hofman vertelt u meer over deze training.
Goed voorbereid aan de slag
Met de gebruikerstraining worden uw collega’s in één dagdeel volledig wegwijs gemaakt in de Axoft Hosted Telefonie-omgeving. Het doel? Zorgen dat zij zo snel en goed mogelijk kunnen werken met deze oplossing. Hierbij wordt er aandacht besteed aan de meest gebruikte functionaliteiten van de toestellen en software.
Zo leert u hoe de Axoft Hosted Telefonie-omgeving eruitziet en hoe deze werkt. U leert hoe u overal bereikbaar kunt zijn, zowel op uw vaste als mobiele nummer. En uiteraard komen er allerlei basisfuncties aan bod, zoals het voeren van groepsgesprekken en het gebruiken van handige sneltoetsen. Eén ding is zeker: na het volgen van de training kunt u direct aan de slag met alle functies van uw nieuwe telefonieoplossing.
De onderwerpen die aan bod komen:
- Toestelgebruik
- Softwaregebruik
- Sneltoetsen
- Altijd en overal bereikbaar
- Vast-mobielintegratie
De training vindt plaats in ons Axoft Expert Centre. Hier hebben wij testopstellingen staan waar alle functies die aan bod komen direct hands-on geprobeerd kunnen worden. Uiteraard met inachtneming van alle regels rondom Covid-19.
Waarom is deze training goed voor uw collega’s?
Een overstap naar nieuwe software en apparatuur kan even wennen zijn. Collega’s willen natuurlijk niet overvallen worden door de nieuwe oplossing. De gebruikerstraining geeft hun de kans om alvast kennis te maken en het gemak zelf te ervaren. Bovendien kunnen zij direct al hun vragen kwijt aan specialisten die het systeem door en door kennen. Dit zorgt voor rust – uw collega’s hebben alle benodigde kennis en ervaring vóórdat de nieuwe oplossing in gebruik genomen wordt. Daardoor gaan zij meteen goed van start, wat bijdraagt aan productiever werken.
Waarom is deze training goed voor u?
U vindt het belangrijk dat alle voordelen van de nieuwe telefonieoplossing worden benut én dat de implementatie niet ten koste mag gaan van de continuïteit van de dienstverlening. Met de Gebruikerstraining Telefonie beschikken uw collega’s in één keer over de kennis die ze nodig hebben om aan de slag te gaan. Daardoor werken zij direct productiever en zijn ze beter bereikbaar, ook onderweg en vanuit huis. Onderaan de streep leidt deze flexibiliteit tot een beter klantcontact en een efficiëntere dienstverlening. Zo werkt u een stuk gemakkelijker en toekomstbestendiger.
Ook goed voorbereid aan slag met Axoft Hosted Telefonie training?
Wilt u ook vanaf het eerste moment alles uit uw nieuwe telefonieoplossing halen? Vraag dan hier een gebruikerstraining voor Axoft Hosted Telefonie aan, of neem hier contact op als u vragen heeft over de training. Bekijk ook deze video van onze collega Ricardo de Rijcke over de nieuwe functionaliteiten rondom cloud telefonie.