KPN één partner
Bent u op zoek naar een KPN één partner? Dan bent u bij Axoft IT & Telecom aan het juiste adres! Al sinds 2020 is Axoft IT & Telecom KPN Strategisch Partner. Dit is de hoogst haalbare titel van KPN. Onze specialisten komen graag bij u langs om de mogelijkheden te bekijken en u te voorzien van deskundig advies. Daarna kunnen zij helpen met het implementeren van KPN één binnen uw bedrijf.
Axoft IT & Telecom KPN één partner
Binnen het MKB is KPN één is dé zakelijke oplossing voor alle bedrijfscommunicatie.. KPN ÉÉN geeft u de flexibiliteit om voor iedere medewerker het ideale communicatiepakket samen te stellen. U kunt eenvoudig kiezen uit abonnementen voor vast bellen, mobiel, internet en cloud oplossingen. U kunt dan alle IT en telecomdiensten binnen uw bedrijf combineren tegen 1 contract, 1 vaste prijs, 1 telefoonnummer, 1 voicemail, 1 aanspreekpunt en 1 factuur
Bekijk meer informatie over KPN één
Wij zijn uw full service dienstverlener op het gebied van IT & Telecom. Wanneer we met u in gesprek komen, bekijken wij altijd als eerste wat uw huidige situatie is. Wat zijn uw eisen en wensen en waar wilt u met uw organisatie naartoe? Hoe beter we uw bedrijf kennen, hoe beter we u van dienst kunnen zijn!
Meer weten?
Wilt u meer weten over KPN één en de mogelijkheden voor uw bedrijf? Dan kunt u altijd contact met ons opnemen! Dit kunt u telefonisch doen, maar het is ook mogelijk om een bericht achter te laten via het contactformulier. Onze medewerkers staan voor u klaar om uw vragen te beantwoorden. Wanneer u geïnteresseerd bent in KPN één, is het ook mogelijk om een afspraak in te plannen. Zo kunnen wij bij u langs komen om u van deskundig advies te voorzien!

Vertrouw op een zorgeloze digitale werkomgeving
Axoft begrijpt dat bedrijven en organisaties moeten kunnen vertrouwen op een zorgeloze digitale werkomgeving. Een werkomgeving die zich voortdurend aanpast aan de wensen van uw organisatie, uw werknemer én uw klanten. U bent de specialist in uw vakgebied en IT & Telecom is ons vak. Wij zorgen met bewezen technologie dat IT & Telecom voor u werkt. Ontdek wat we voor u kunnen betekenen.
Cloud Werkplek
Met een beheerde werkplek in de cloud zorgt Axoft ervoor dat uw documenten altijd beschikbaar zijn. Of dit nu simpelweg op kantoor is, thuis of onderweg, uw werkplek is altijd dichtbij!
In het verleden hadden bedrijven het “ijzer” altijd in eigen bezem- of serverkast staan. Deze tijd is dankzij een gestandaardiseerde werkplek in de cloud voorbij!
Overal en altijd aan het werk
Met een datacenter wordt ervoor gezorgd dat uw medewerkers op een veilige manier toegang hebben tot alle bestanden. Dankzij een snelle internetverbinding zorgen wij ervoor dat uw hardware in contact komt met de apparatuur in het datacenter. Hierdoor wordt een werkplek op afstand gecreëerd, waarbij met ieder verbonden device op afstand gewerkt kan worden. (Natuurlijk bepaalt u zelf wie er bij welke bestanden kan. De rechten kunnen per afdeling of medewerker aangepast worden.)
Voordelen van in de cloud werken
Naast dat er op afstand gewerkt kan worden, is het grote voordeel van de cloud dat de bestanden nooit verloren gaan. Vroeger was het namelijk zo dat als er brand uitbrak in de serverkamer op locatie of de server crashte, dat het bedrijf een groot probleem zou kunnen hebben.
Dankzij in de cloud werken is deze tijd voorbij. Dit komt omdat uw bestanden in verbinding staan met verschillende datacenters. Mocht datacenter A daarom uitvallen, dan merkt u daar niks van en werkt u rustig verder in datacenter B.
Ook is in de cloud werken veiliger dan een server op locatie. Naast dat er brand kan ontstaan in de serverkast inhouse, bestaat er een kans dat uw bestanden op straat komen liggen zodra er bij uw bedrijf wordt ingebroken. Datacenters worden dusdanig beveiligd dat uw bestanden veilig zijn.
Meegroeien of inkrimpen én altijd up-to-date!
Verder kan de cloud-omgeving meegroeien of inkrimpen met uw bedrijf. Én zorgt Axoft ervoor dat uw software en applicaties altijd online geüpdatet worden, waardoor u altijd gebruikt maakt van de laatste versie.