Smart migration van oud naar nieuw (ISDN migratie)

ISDN stopt, wij helpen u verder!

In 2017 maakte KPN bekend per 1 september 2019 te stoppen met ISDN. Het aantal klanten dat nu nog gebruik maakt van ISDN, wordt langzaamaan steeds kleiner. Toch zijn er heel wat bedrijven die de overstap nog niet gemaakt hebben. Axoft helpt u maar al te graag om uw overstap vlekkeloos te laten verlopen.

For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded.
I Accept

Klaar voor de toekomst

Al meer dan 5,5 miljoen aansluitingen in Nederland zijn gebaseerd op het moderne, veilige en toekomstzekere VoIP. U bent een van de laatste gebruikers van bel- en/of internetproducten die nog verlopen via de traditionele telefoonlijn. Deze techniek is verouderd en stopt in 2019. Met een overstap maakt u gebruik van de nieuwste technologie.

Meestal voordeliger uit

De meeste overstappers zijn voordeliger uit met KPN EEN MKB of KPN KleinZakelijk;

  • Met ISDN (Zakelijk BelBasis) betaalt u nu € 0,09 per minuut, terwijl dit bij KPN EEN MKB slechts € 0,06 is.
  • Met KPN EEN MKB Onbeperkt bellen betaalt u een vast bedrag per medewerker, ongeacht uw belgedrag.
  • Met KPN KleinZakelijk kunt u al Onbeperkt bellen voor € 13,65 per maand.

Geen investeringen meer

U betaalt enkel de abonnementen. Onderhoud en investeringen in de telefooncentrale zijn verleden tijd, net als energiekosten voor de telefooncentrale. De telefooncentrale zit namelijk niet meer in de meterkast, maar in de Cloud.

KPN verzorgt de updates.

Wij zorgen ervoor dat u met de nieuwste security updates beschermd bent tegen online dreigingen. Altijd bereikbaar In de telefooncentrale in de Cloud kunt u vaste en mobiele telefonie koppelen. Ook kunt u zowel via vaste als mobiele toestellen de uitgebreide functionaliteiten van de telefooncentrale gebruiken.

Op tijd uw overstap geregeld

De verouderde techniek stopt. ISDN houdt op 1 september 2019 echt op. Voor die datum wil Axoft alle klanten overzetten, zodat uw bereikbaarheid niet in gevaar komt.

Meer informatie over Smart Migration en de uitfasering van ISDN? Neem dan contact met ons op d.m.v. het contactformulier of met uw Axoft accountmanager.

Bron: KPN

2018-11-28T12:49:35+00:0027 november, 2018|Axoft, Extra IT & Telecom|

Laat een reactie achter

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.