Met nieuwe IT- of telecomoplossingen wordt uw bedrijf beter, werken collega’s veiliger en prettiger en kunt u een betere dienstverlening bieden aan uw klanten. Alleen die weg daarnaartoe lijkt niet altijd even makkelijk, vindt u wel? Bij Axoft maken we het voor u makkelijk. Kies daarom de Axoft EASY-manier en profiteer van een zorgeloze en succesvolle overstap naar uw nieuwe oplossing. Hoe dat precies zit? Wim Milder vertelt u graag meer.

De snelste weg naar succes

Het belang van goede IT- en telecomoplossingen in een bedrijf neemt nog altijd toe, terwijl deze qua complexiteit alsmaar toenemen. We zien dan ook dat steeds meer organisaties niet langer zelf tijd en kennis hebben voor IT-projecten. Axoft biedt antwoord op deze ontwikkelingen, door alle werkzaamheden uit handen te nemen. Van advies op maat tot eindgebruikerssupport en alles daartussenin; wij zorgen ervoor dat u zo min mogelijk zorgen heeft over de uitvoer van uw IT-projecten.

Stap 1 – Analyse van uw IT-omgeving

Geen klantsituatie is hetzelfde. Advies op maat is dan ook een voorwaarde voor een succesvolle invulling van uw specifieke wensen op IT-gebied. In deze eerste stap kijken we wat we daarvoor nodig hebben. Dat doen we middels een scan van uw bestaande IT. Op basis daarvan stellen we een adviesrapport op, gebaseerd op zowel uw IT-omgeving als uw wensen en eisen voor de toekomst.

Stap 2 – Stapsgewijs op weg naar optimalisatie

Na uw akkoord is het tijd voor stap 2. Hierin kijken we wat er nodig is om uw IT-omgeving naar de gewenste situatie te brengen. Dat doen we op een duurzame en kostenefficiënte manier; we proberen zoveel mogelijk bestaande IT te updaten, zodat deze niet hoeft te worden vervangen. Zo profiteert u toch van alle voordelen, terwijl u onnodige kosten voorkomt.

Stap 3 – Implementatie van de nieuwe oplossing

In deze derde stap is al het nodige voorwerk afgerond. Nu is het tijd om de oplossing door te voeren. Dat doen onze gekwalificeerde engineers voor u, eventueel samen met uw eigen technische mensen. Alle werkzaamheden borgen we in een Service Level Agreement (SLA), zodat u altijd weet waar u aan toe bent. En wilt u tussentijds aanpassingen doorvoeren, dan is dat geen probleem. U bent ervan verzekerd dat u direct optimaal van uw nieuwe oplossing gebruik kunt maken en zit nooit met verrassingen achteraf.

Stap 4 – De puntjes op de i

Installatie is nooit de laatste stap van het IT-project. Ook daarna blijven we met u meekijken. Dat doen we via monitoring en beheer op afstand. Ook waar het gaat om al uw supportverzoeken staan we voor u klaar. Op die manier laat Axoft uw IT meebewegen met ontwikkelingen binnen uw bedrijf. Daardoor blijft u profiteren van beheers- en kostenvoordelen, en behaalt u zelfs nog meer voordeel uit uw IT.

Hoe easy wilt u het hebben?

Wilt u ook zo min mogelijk zorgen hebben over uw IT-projecten? Axoft maakt het u zo easy mogelijk. Wij richten uw IT en telecom toekomstvast in, met raad en daad en volledig in lijn met de zakelijke praktijk van vandaag en morgen. Daardoor kunt u zich volledig richten op uw kernactiviteiten en strategie. Wil u meer informatie of advies, neem dan hier contact op.

Wim Milder ‒ Business Development Directeur